| Författare |
Meddelande |
|
Magnus
professor i vskologi
|
Risk att det inte blir något med Danielsson heller, saxat från Folket.se:
Mackan spelar ny match med Ängelholm
.
2009-02-13
.
Helsingborg. Västerås SK eller Ängelholm. Det blir sannolikt frågan för Skogstorpssonen Marcus Danielson inför den här fotbollssäsongen. På lördag ska han spela en ny testmatch med Ängelholm.
- Det tyder ju på att de är intresserade, säger "Mackan".
I går avslöjade Sport-Folket att Marcus spelade med superettanklubben mot Värnamo i onsdags. En träningsmatch som slutade 0-0. Efteråt fick Marcus mycket beröm av Ängelholms tränare Roar Hansen.
Mackan, som sommaren 2007 lämnade IFK Eskilstuna, tillhör fortfarande Helsingborgs IF. Tidigare i vinter har Marcus provspelat för division ett-klubben Västerås SK.
- Jag har fått ett kontraktsförslag för tre år från VSK. De vill köpa loss mig medan HIF helst vill hyra ut mig i år för att jag ska spela A-lagsfotboll.
Vad händer om du vill till VSK då?
- Då löser det sig säkert. VSK vill ha ett besked senast i helgen.
Ängelholm har ett samarbete med grannen Helsingborg.
- Att jag ska spela igen på lördag tyder på att de är intresserade, men mer vet jag inte om Ängelholm i dag, säger Marcus.
_________________ VSK Kafka
|
| 2009-02-13 13:57 |
|
 |
|
Peak
forumveteran
|
Har sagt det tidigare efter att ha sett Danielsson spela i Kristinehamn, ja man var ju på plats trots att man inte räknas som nån trogen supporter av vissa korvätande element som inte har nått att tillföra alls, (åsiktsfriheten)! Det är en stor miss om vi inte tar han till klubben.
_________________ Vi är VSK, Vi är VSK!
|
| 2009-02-14 03:11 |
|
 |
|
Magnus
professor i vskologi
|
Danielsson gjorde enligt Helsingborgs Dagblad mål i sin andra provspelsmatch för Ängelholm, lutar väl åt att VSK missar även denne talang...
Årets första seger för ÄFF
ÄFF vann borta med 2-1 mot Qviding. En jämn match men ett rättvist resultat ansåg tränare Roar Hansen efter mtchen.
Bildmaterial
Roger Lindberg
FOTBOLL. Det var en lättad Ängelholmstränare som efter matchen kunde konstatera att årets första vinst var ett faktum.
—Jag tycker att det var en rättvis seger. Vi har ett bättre försvarsspel sen tidigare och trots att vi faller tillbaka till gamla synder reser vi oss och kan hålla undan, säger Roar Hansen.
ÄFF tog ledningen i slutet av första halvlek. Och det var när laget utökade ledningen till 2-0 som de gamla synderna gjorde sig påminda.
—Vi började spela för svårt och resultatet blev en massa felpass. Så har det sett ut i tidigare matcher men denna gången tog vi oss samman.
Värt att notera var att två mittbackar hamnade i målprotokollet. Jakob Augustsson och Markus Daniellson gjorde varsitt mål.
—Det var roligt men våra anfallare hade kunnat gör några mål också. Det fanns det chanser till. Patrik Larsson hade några lägen. Sammantaget skapar vi tillräckligt för att vinna.
Andra halvlek
ÄFF utökade sin ledning till 2-0 innan Qviding reducerade genom ett praktskott från 25 meter. Men närmare kom inte hemmalaget och ÄFF kunde inkassera årets första seger.
72 minRibba in. Qviding har reducerat ÄFF:s ledning
70 min Jakob Augustsson utökar ÄFF:s ledning till 2-0 med ett skott rakt upp i nättaket. Målet kom efter att Patrik Larsson dragit på ett skott som Qvidingmålvakten lämnade retur på.
Första halvlek
Spelet böjade fram och tillbaka under första halvlek. Båda lagen skapade farliga chanser. När Mattias Gravem i Qviding kom fri trodde många att Qviding skulle t ledningen men Petter Augustsson gjorde en förträfflig dubbelräddning.
ÄFF har haft fler hörnor än Qviding, 4 mot 2, och har också haft ett större bollinnehav
44 min Markus Danielsson ger ÄFF ledningen med 1-0 efter att han satt huvudet till bollen efter en hörna.
41 min : Patrik Larsson i ÄFF får på en nick på mål men målvakten räddar.
31 min : Mattias Gravem i Qviding lyfter bollen över Petter Augutsson men denna får upp handen och lyckas enhandsrädda.
24 min : Qviding är nära att ta ledningen men Petter Augustsson i ÄFF-målet räddar.
5 min : ÄFF börjar piggt. Mattias Hallberg testar skott som stryker tätt utanför Qvidingmålvaktens stolpe.
Patrik Larsson gör årsdebut efter sin skada och startelvan ser ut så här: Petter Augustsson – Daniel Johansson, Marcus Danielsson (lån från HIF), Jakob Augustsson, Jonas Lindh – Mattias Lagerstedt, Mattias Hallberg, Björn Westerblad, Johan Blomberg – Patrik Larsson, David Bennhage.
På bänken: Kristoffer Nilsson (mv), Igor Krulj, Marcus Karlsson, Tung Le och Dino Avdic.
|
| 2009-02-15 00:21 |
|
 |
|
Magnus
professor i vskologi
|
VSK borde fått besked från Danielsson under helgen, ska bli spännande att se vad som händer!
|
| 2009-02-16 09:54 |
|
 |
|
Magnus
professor i vskologi
|
Danielsson inte aktuell för ÄFF, saxat från Helsingborgs Dagblad:
Lindh besviken efter ÄFF:s miljonbud
Jonas Lindh hoppas att det ska lösa sig men förhandlingarna ligger fortfarande nere.
Bildmaterial
I dagsläget ser det ut som om Jonas Lindh fortsätter i ÄFF-tröjan, men han hoppas själv fortfarande på att klubbarna ska komma överens. Johan Persson
Fotboll. Jonas Lindh var inställd på att flytta till Norge men enligt våra källor hoppade Tromsö av affären när ÄFF begärde en dryg miljon för övergången.
— Det är klart att jag är besviken på Ängelholm. Jag kom ju gratis från BoIS och jag har alltid ställt upp, så jag tycker nog att ÄFF kunde unnat mig den här chansen.
Lindh gjorde stor succé, bland annat med ett riktigt drömmål, när han fick testspela med Tromsö under klubbens träningsläger på Gran Canaria och efter de första signalerna trodde han att allt skulle lösa sig. Men ÄFF tyckte att Tromsös utgångsbud var pinsamt lågt, vi har fått uppgifter om att det låg på 300 000 kronor, och när Ängelholm svarade med ett motbud drog sig norrmännen ur direkt. Utan några vidare förhandlingar.
— Jag har inga kommentarer, säger Pär-Olof Ohlsson i ÄFF-ledningen. Vill Tromsö gå ut med summorna är det deras sak, vi har som policy att inte hålla på med sånt här i pressen.
— Men jag kan säga så mycket som att den summan som vi kontrade med var exakt samma som vårt utgångsbud när Markus Holgersson gick till HIF. Då skiljde det också en del i början av förhandlingarna, men vi kom ju överens till slut.
Även om Jonas Lindh säger att han tänker mindre och mindre på Tromsö tror han inte att affären är nerlagd för gott. Jonas hoppas fortfarande att Norgeflytten ska bli av och eftersom transferfönstret stänger den 31 mars finns det gott om tid.
— Det känns lite hopplöst just nu men även om jag är besviken måste jag också säga att jag förstår ÄFF. De vill ha ett slagkraftigt lag och de har ju redan tappat tre man till allsvenskan.
Trots att han erkänner att han gärna tagit chansen att spela toppfotboll i Norge, inte minst av ekonomiska skäl, försäkrar Lindh samtidigt att han ser fram emot en ny säsong i superettan.
— Det ser lovande ut i ÄFF, över förväntan faktiskt. Våra nya spelare sköter sig till exempel riktigt bra och när alla skadade är tillbaka blir vi ännu vassare.
Ängelholm jobbar annars på att hitta en lösning när det gäller Henrik Fribrock och hans spel i klubben även under 2009. Henrik var inlånad redan ifjol, nu är han tillbaka i ÄFF och han har varit med i två av lagets fyra träningsmatcher. Men den slitstarke mittfältaren tillhör fortfarande HIF och Peo Ohlsson vet inte riktigt hur det blir.
— Vi får se. Egentligen har vi inte ekonomi till fler spelare, men jag hoppas att vi ändå kan lösa det på något vis, så att Henrik får fortsätta hos oss.
Den unge mittbacken Marcus Danielsson, som lånats in från HIF för de två senaste matcherna, är dock inte aktuell.
— Nej, nu är Jonas Nilsson hemma igen. Det var bara en tillfällig lösning.
|
| 2009-02-17 09:27 |
|
 |
|
togge
aktiv skribent
|
Är inte Danielsson avskriven från VSK redan?
Man gjorde ju bedömningen att han var lika bra som de backar man redan hade och valde därför att satsa på dem. Stod i eldnings varianten av vlt om jag inte minns fel för cirka två veckor sedan.
|
| 2009-02-17 10:02 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Det lär han ju vara nu...
VSK har inte möjlighet att pröjsa en miljon för enskild spelare.
_________________ No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
VSK Fotboll är vår sak, vår värld med våra värderingar och våra traditioner. 106 år av lidelse och passion.
|
| 2009-02-17 12:06 |
|
 |
|
Magnus
professor i vskologi
|
Ja, fast efter det har ju VSK sagt att man vill köpa honom och att man ville ha besked senast helgen som var.
|
| 2009-02-17 12:09 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Magnus skrev: Ja, fast efter det har ju VSK sagt att man vill köpa honom och att man ville ha besked senast helgen som var.
Jo visst...
Men det låter lite konstigt om han inte skall få gå till en klubb i Norge för en miljion för att istället gå till en div.1 klubb för några rostiga facit maskiner en en kopp kaffe.
Men undrenstid är inte förbi.
Kan ju alltid skriva en vidarförsäljnings C. eller liknande.
_________________ No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
VSK Fotboll är vår sak, vår värld med våra värderingar och våra traditioner. 106 år av lidelse och passion.
|
| 2009-02-17 12:13 |
|
 |
|
Magnus
professor i vskologi
|
Miljonen rör en annan spelare, och inte Danielsson!
|
| 2009-02-17 12:25 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Magnus skrev: Miljonen rör en annan spelare, och inte Danielsson!
 My bad...
Du har så rätt....
|
| 2009-02-17 12:26 |
|
 |
|
carlsson
forumveteran
|
Apropå årets trupp; den eller de som sköter den här sidan (om någon alls gör det, lite i stil med FM-tråden) har en del uppdateringar att göra.
http://www.soccerway.com/teams/sweden/v ... -fk/squad/
De verkar i alla fall fått in spelschemat. Kanske de avvaktar med att uppdatera spelartrupper tills dess alla transferfönster definitivt stängts.
_________________ Anders Carlsson
|
| 2009-02-17 19:22 |
|
 |
|
Hugsen
aktiv skribent
|
Är truppen spikad för i år lr kommer det komma något ny förvärv ytterligare innan silly season avslutas tro? 
_________________ jorå så att..
|
| 2009-02-17 19:33 |
|
 |
|
Green Goblin
proffstyckare
|
Det har snackats om en till mittback fram och tillbaka ett tag nu, men vi får väll se vad Herr Carlsson & co kommer fram till. Här skall inte panik värvas något sade han till VLT har jag för mig och kan enbart se det som ett sundhetstecken.
Vi får väl se hur det blir med denne nämde Marcus Danielsson.... Frågan är väl om Helsingborg vill släppa honom (billigt) eller om de vill ha en omotiverat stor transfer för honom? de vill vad jag förstått helst låna ut honom medans VSK vill köpa.
_________________ Försök er inte på spel ni inte behärskar. Det har ni inte täckning för och sånt brukar sluta illa. D
Tunga drakar lyfter i motvind....
|
| 2009-02-17 20:57 |
|
 |
|
AndersCarlsson
aktiv skribent
|
Hugsen skrev: Är truppen spikad för i år lr kommer det komma något ny förvärv ytterligare innan silly season avslutas tro? 
Nej truppen är inte spikad. Vi kommer presentera lite på hemsidan denna vecka.
Hälsningar
Anders Carlsson
|
| 2009-02-17 23:05 |
|
 |
|
Magnus
professor i vskologi
|
Spännande!!!
|
| 2009-02-17 23:06 |
|
 |
|
Hugsen
aktiv skribent
|
AndersCarlsson skrev: Hugsen skrev: Är truppen spikad för i år lr kommer det komma något ny förvärv ytterligare innan silly season avslutas tro?  Nej truppen är inte spikad. Vi kommer presentera lite på hemsidan denna vecka. Hälsningar Anders Carlsson
Ja riktigt jävla spännande 
|
| 2009-02-18 00:12 |
|
 |
|
Green Goblin
proffstyckare
|
Saxar från E-tuna tidningen folket:
Inget Ängelholm för Mackan 2009-02-18 Helsingborg. Det blir inte Ängelholm för Marcus Danielson.
De var nöjda med provspelet, men det gick inte att lösa, säger fotbollsspelaren från Eskilstuna. Mackan tillhör som bekant Helsingborgs IF. I HIF får han inget A-lagskontrakt och den allsvenska klubben vill helst låna ut Danielson. Nyligen fick han chansen att provspela två matcher för Superettanlaget Ängelholm. Tränaren Roar Hansen strödde lovord över den talangfulle mittbacken från Eskilstuna. De var nöjda med provspelet, men det går inte att lösa. De hade väl inte råd, säger Marcus och fortsätter: Det var synd för det hade varit perfekt med närheten till Helsingborg och få spela i Superettan.
Vad händer nu?
Jag vet ingenting mer.
Västerås SK ? Det är inte helt avskrivet än. Som vi tidigare berättat vill VSK, i ettan, köpa loss Marcus från Helsingborg
Funderar lite kring om det verkligen blir något med ovan nämda spelare? Frågan kvarstår: är VSK villiga/har dom de ekonomiska musklerna att lösa Marcus Danielsson från HIF ?
_________________ Försök er inte på spel ni inte behärskar. Det har ni inte täckning för och sånt brukar sluta illa. D
Tunga drakar lyfter i motvind....
|
| 2009-02-18 11:55 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Humm...
GG- Det du presenterar i ditt inlägg får mig att fundera lite.
Som jag tidigar nämnt så stod det ju lite gubbar och pratade kontrakt.(VSK-AIK)
En av dom hade ett klubbemblem på jackan.
Nu hade jag först för mig att det liknade Halmstad BK men jag hade ju solen i ögonen.
Någon som kan forska vidare?

|
| 2009-02-18 13:21 |
|
 |
|
Movitz
forumveteran
|
Saxat från fotbollz.se:
"Västerås SK har värvat en ny spelare, 24 år, som spelat flera år i Ettan. Namnet kommer att offentliggöras i dag. Tränaren Jörgen Z Zetterström är mycket nöjd med den målvakt som gick till klubben för en tid sedan."
|
| 2009-02-18 13:51 |
|
 |
|
Rocky
just kommit in på puben
|
Nyfikenheten är minst sagt på topp.. 
_________________ "Ceterum censeo Enköpingem esse delendam"
|
| 2009-02-18 13:57 |
|
 |
|
Diesel
forumveteran
|
Jevtushenko är ett mycket hett tips. Riktigt bra mot VSK, signalementet stämmer med tidigare uppgifter. Den känns dock lite ologisk.
Ska på föreläsning, gräv ni som orkar.
_________________ http://www.braxingen.se
|
| 2009-02-18 15:00 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Diesel skrev: Jevtushenko är ett mycket hett tips. Riktigt bra mot VSK, signalementet stämmer med tidigare uppgifter. Den känns dock lite ologisk.
Ska på föreläsning, gräv ni som orkar.
Nä... Han är ju född 81..
Om man är 24 är man väl född 1985.
|
| 2009-02-18 15:08 |
|
 |
|
Magnus
professor i vskologi
|
 !!
Om det är han är det bara att gratulera, han är riktigt bra! Men det är väl en back vi är ute efter...
|
| 2009-02-18 15:10 |
|
 |
|
Diesel
forumveteran
|
Du tänker på kaptenen Vyacheslav. Vadim är den yngre, född 1985, bäst på planen mot VSK i mitt tycke senast. Citerar från Braxingen.se
Citera: "Oscar Pehrsson BB Pehrsson har haft bättre dagar, men också fått lättare motstånd. Först var det hypersnabba Brima Koroma och här var Pehrsson med relativt bra. Men när det sedan var dags för planens främste aktör, Vadim Jevtushenko, så blev det alldeles för många besök i korvkiosken."
EDIT: Född -84 till och med och har ej fyllt 25 än.
Senast redigerad av Diesel 2009-02-18 15:15, redigerad totalt 1 gång.
|
| 2009-02-18 15:11 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Diesel skrev: Du tänker på kaptenen Vyacheslav. Vadim är den yngre, född 1985, bäst på planen mot VSK i mitt tycke senast. Citerar från Braxingen.se Citera: "Oscar Pehrsson BB Pehrsson har haft bättre dagar, men också fått lättare motstånd. Först var det hypersnabba Brima Koroma och här var Pehrsson med relativt bra. Men när det sedan var dags för planens främste aktör, Vadim Jevtushenko, så blev det alldeles för många besök i korvkiosken."
Ahhh... Mycket intressant........
|
| 2009-02-18 15:14 |
|
 |
|
Diesel
forumveteran
|
Ante, ett annat bra förslag.
|
| 2009-02-18 15:20 |
|
 |
|
Hristo
van postare
|
Diesel skrev: Ante, ett annat bra förslag.
Fyfan om ante skulle komma tillbaka...
Min favoritspelare...
_________________ Heja Grönvitt, Heja Grönvitt, Heja Grönvitt, VSK!!!
|
| 2009-02-18 15:24 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Det ända jag inte får ihop riktigt är att det presenteras mittfältare som förslag...
Vi har ju ganska skapligt med befolkning på mitten...
Är det någon omskolning på G?
|
| 2009-02-18 15:33 |
|
 |
|
Diesel
forumveteran
|
Skriv av Ante. Sitter på ett år till med ESK.
|
| 2009-02-18 15:33 |
|
 |
|
Hristo
van postare
|
Hristo skrev: Diesel skrev: Ante, ett annat bra förslag. Fyfan om ante skulle komma tillbaka... Min favoritspelare...
Ante har ju fyllt 25år...
|
| 2009-02-18 15:39 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Nu har jag letat en del på fotbollz.se..
Jag kan inte hitta uppgiften som nämns ovan.
Någon som kan hitta det och länka?
|
| 2009-02-18 15:42 |
|
 |
|
Derby
tjackar bira på krita
|
Wille Wheels skrev: Nu har jag letat en del på fotbollz.se..
Var inte så svårt. Kolla under Silly season. Förstår dock inte hur Östersund kan sitta på en sån nyhet.
|
| 2009-02-18 15:47 |
|
 |
|
Diesel
forumveteran
|
http://fotbollz.se/ofk_main.asp?id=1138&Sektion=2
Z har väl varit verksam där uppe och jag tror att han skriver krönikor för sidan. En tänkbar koppling.
Senast redigerad av Diesel 2009-02-18 15:50, redigerad totalt 1 gång.
|
| 2009-02-18 15:48 |
|
 |
|
Hristo
van postare
|
Wille Wheels skrev: Nu har jag letat en del på fotbollz.se..
Om du tittar ner lite så ser du att det står Öfk support.
läs mer där så hittar du
|
| 2009-02-18 15:49 |
|
 |
|
Hristo
van postare
|
Derby skrev: Wille Wheels skrev: Nu har jag letat en del på fotbollz.se..
Någon som kan hitta det och länka? Var inte så svårt. Kolla under Silly season. Förstår dock inte hur Östersund kan sitta på en sån nyhet.
Kanske är någon av deras spelare som är klara...
|
| 2009-02-18 15:50 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Mmm...
Följde Z-spåret lite och hittade ett namn.
Mittback från Östersund som tydligen skall lämna klubben.
Christian Olsson
Fortsatt forskning pågår....
Senast redigerad av Wille Wheels 2009-02-18 15:58, redigerad totalt 1 gång.
|
| 2009-02-18 15:56 |
|
 |
|
Diesel
forumveteran
|
|
| 2009-02-18 15:57 |
|
 |
|
Rocky
just kommit in på puben
|
Härligt med en ny spelare. Välkommen!
En mittback till så blir det här djävulskt bra!
_________________ "Ceterum censeo Enköpingem esse delendam"
|
| 2009-02-18 16:01 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Sweet..........
Nu kan man äntligen få lite lugn och tid för jobbet.
Fan vad AC och dom måste ha roligt åt oss på forumet när vi sätter igång våra spekulationer.
|
| 2009-02-18 16:01 |
|
 |
|
Hristo
van postare
|
Är han från Ukraina?
|
| 2009-02-18 16:03 |
|
 |
|
sandberg
somnat på barstolen, skriver i sömnen
|
Diesel är en jävel på att tippa 
|
| 2009-02-18 16:05 |
|
 |
|
sandberg
somnat på barstolen, skriver i sömnen
|
Övrigt. Han skulle ner och träna idag och har för mig att det är träning 16.30 på SP, är dock inte helt säker.
|
| 2009-02-18 16:06 |
|
 |
|
Movitz
forumveteran
|
Hristo skrev: Är han från Ukraina?
Vet inte om han är född där eller i Sverige. Dock är väl hans far förbundskapten i just Ukraina.
|
| 2009-02-18 16:07 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Citera: Till sist Ordförande Anders Carlsson: -Vi räknar med att göra klart med en mittback inom en vecka.
Så där ja!!!
|
| 2009-02-18 16:09 |
|
 |
|
Lucke
forumveteran
|
http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=4-AV_ID=711228,00.html
Tyckte väl namnet klingade bekant, hoppas han genom sin far kan knyta ett par sommarförvärv till Sport! 
|
| 2009-02-18 16:10 |
|
 |
|
Magnus
professor i vskologi
|
Kanon, ett riktigt bbra nyförvärv. Nu ser det bra ut men en back behövs fortfarande...
|
| 2009-02-18 16:13 |
|
 |
|
Hugsen
aktiv skribent
|
Kanske jag som inte har vidare koll men någon som kan ge lite mer info om vår nya ytter ?  men som det låter på er andra så verkar han vara bra men kommer han peta ljungberg ( om Z vill ha han som ytter ) eller lundevall som jag tycker ha imponerat?
|
| 2009-02-18 16:26 |
|
 |
|
Derby
tjackar bira på krita
|
Hugsen skrev: Kanske jag som inte har vidare koll men någon som kan ge lite mer info om vår nya ytter ?  men som det låter på er andra så verkar han vara bra men kommer han peta ljungberg ( om Z vill ha han som ytter ) eller lundevall som jag tycker ha imponerat?
Lundevall in i mitten med Luci. Vadim, Kalle på varsin kant. Grönvall tillbaks där han hör hemma. Blir tufft om platserna, när alla är friska, men i höst är det underbart med många spelare att välja på.
|
| 2009-02-18 16:31 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Vi kanske bör väga in risken att någon skall lämna också.
|
| 2009-02-18 18:01 |
|
 |
|
Diesel
forumveteran
|
Jag har hela tiden känt att mittfält/anfall har varit starkt, men samtidigt frågat mig vad som händer vid en skada. Det problemet har försvunnit nu. Man kan räkna med att en spelare alltid är otillgänglig.
En mittback på det här så ser det bra ut. En högerback - jag är den enda som tjatar - så ser det favoritbra ut.
|
| 2009-02-18 18:03 |
|
 |
|
nisse andersson
forumveteran
|
Diesel skrev: En högerback - jag är den enda som tjatar - så ser det favoritbra ut.
Det tror jag inte alls behövs. Den har redan Filip Stenström tagit.
Han klarade sig riktigt bra mot AIK och sådana utmaningar kommer han inte att ställa på i den här serien.
|
| 2009-02-18 18:16 |
|
 |
|
Movitz
forumveteran
|
nisse andersson skrev: Diesel skrev: En högerback - jag är den enda som tjatar - så ser det favoritbra ut. Det tror jag inte alls behövs. Den har redan Filip Stenström tagit. Han klarade sig riktigt bra mot AIK och sådana utmaningar kommer han inte att ställa på i den här serien.
Vi har ju också David Engström som lirade några matcher som högerback förra året. Gjorde inte bort sig vad jag minns.
|
| 2009-02-18 19:46 |
|
 |
|
T-e
forumveteran
|
Diesel >> Eloge! Imponerande arbete du gör med braxingen. Intressant, välformulerat och så gott som alltid korrekt.
_________________ Touching from a distance, further all the time
|
| 2009-02-18 20:52 |
|
 |
|
Hristo
van postare
|
Jag har hört rykten som inte säkert är helt klara men om dem stämmer så...
Vill inte avslöja för mycket men... MR. ***
Kan vara två som är påväg till vsk... en har spelat i vsk och den andra inte...
Har hört lite men inga namn...
Inte säkert att de stämmer
|
| 2009-02-19 11:39 |
|
 |
|
Movitz
forumveteran
|
Hristo skrev: Jag har hört rykten som inte säkert är helt klara men om dem stämmer så...
Vill inte avslöja för mycket men... MR. ***
Att du avslöjade för mycket kan man inte anklaga dig för eller så är det jag som missar något uppenbart.
|
| 2009-02-19 13:10 |
|
 |
|
Hristo
van postare
|
Birken1
Är det någon som vet var Svensson, Bothold och Wikström hamnat? Hoppas inte i Enköping som har varit på tal
Svar:
Det kommer du märka inom en snar framtid

|
| 2009-02-19 14:48 |
|
 |
|
Hristo
van postare
|
Kebba Ceesay ???
|
| 2009-02-19 14:55 |
|
 |
|
Diesel
forumveteran
|
Wikström kritar på och tränar med SSK imorgon. Klart nu.
Det lär påverka Botold att göra samma sak.
|
| 2009-02-20 00:58 |
|
 |
|
Wille Wheels
Moderator
|
Diesel skrev: Wikström kritar på och tränar med SSK imorgon. Klart nu. Det lär påverka Botold att göra samma sak.
Kul för honom och inte minst för Skiljepoo.
Spelar han som han gjorde förra säsongen så lär dom bli riktigt nöjda.
|
| 2009-02-20 01:26 |
|
|